№29 мектепке дейінгі гимназия балабақшасы
8 наурыз күнімен
Қосқан Автор   
17.03.17 09:10

8 наурыз күнімен

Жүргізуші: Көктем мерекесі - 8 наурыз күнімен

Жарық күннің бірінші гүлімен Қымбатты, сүйкімді жандарды Қүттықтаймыз сіздерді

Аяулы біздің әсем аналар. Осы көңілді мерекеге барлық балаларды шақырамыз.

Асығып бізге келеді. Қарсы алайық оларды.

(музыка әуенмен балалар залға кіреді. Ән айтып, би билёп)

Жүргізуші: Бүгін ертемен біздерді Тамшы үні оятты Не болды?

Барлығы: Бүл мереке, басталды аналар мерекесі.

1- бала: Әдемі киім киініп,

Би билейміз, эн салып,

Аналарды құттықтаймыз

Қуанып бүгін бәріміз

2 бала: Аналарды шақырдық,

Мерекеге біз бүгін

Әсем әуен, ән мен күлкі

Залдан бүгін естілсін.

3 бала: Гүл, гүл жайнап эніміз

Кіреді біздің сәніміз

Аналарды тойымен,

Құттықтаймыз бэріміз!

Ән: «Қалсын анам қуанып»

Жүргізуші: Ал балалар мен сендерге қазір жұмбақ жасырамын. Тыңдаңыздар:

Қар еріп, су жүреді,

Күн ұзарады, түн қысқарады

Бүл қай мезгілде болады?

Барлығы: Көктемде.

Жүргізуші: Ендеше ортаға тау мен тасты жібітіп, жан бітірген,

тіршілікке куаныш нұрын себуші гүл көктемді, ару көктемді шакырамын.

Әуенмен көктем кіреді.

Көктем: Мен жауынды, желді, көгалды, күнді көңілді құрбы Көктеммін

Тамшылармен терезеге

Балалар: Тук, тук, тук

Көктем: Жылғалардағы ауамен

Балалар: ЖУР, ЖУР, ЖУР!

Көктем: Жол байындағы шөппен

Балалар: ШИХ-ШИХ-ШИХ!

Көктем: Бұтақтағы қүспен

Балалар: ЧИВ-ЧИВ-ЧИВ!

Жүргізуші: Балалар көктемді біздің көңілді ортаға шақырып эн айтайық.

Балалар орындарынан түрып көктеммен бірге шеңберге түрады.

Ән: «Көктем»

Көктем: Әжелерді, Аналарды, қыздарды

Мерекемен қүттықтаймын

Үлкен кіші бәріңе

Қуаныш, бақыт тілеймін.

Анамызға арнап гүл жинайық.

Ойын «Гүлді жина»

Көктем: Ал сендер аналарыңа көмектестіңдер ме?

Жургізуші: Әрине, қазір балалар аналары туралы эн айтады.

Жүргізуші: Құрметті аналар, біздер сүйікті аналарымызға арналған тақпақтар білеміз. Қане бэріміз қол соғайық.

Жеке тақпақтар:

1 .Көңілді мереке, көктем мерекесімен

Қүттықтаймыз біз, ананымызды ардақты.

2. Қатты сүйемін ,анамды құшақтап

Жақсы көрем мен оны, менің күнім - Анам.

З.Ойнайды күн, жарқырап сәулесі,

Көктем мерекесімен, құттықтаймын анамды.

4.     Ертемен кім келді маған?- Анам

5. Тұру керекдеп  кім айтты? - Анам

6. Шашымды кім өреді? - Анам

7. Бір өзі үйді сыпырады? - Анам

8. Бақтағы гүлді кім суарды? - Анам

9. Сүйіп алды мені кім? - Анам

Бәрі бірге: Әлемде кім бәрінен де жақсы? - Анам

Жүргізуші: Қане аналармен бірге ойнайық.

Аналармен ойын «Өз балаңды тап»

Жүргізуші: Біздің залда тек сүйікті аналар емес, сүйкімді әжелерде бар.

Көктем: Ал оларға біздің қандай сыйлығымыз бар?

1-бала: Менің әжем эдемі

Жарқырайды элемі

Бақшаға бармай еркелеп

Қасында қалам әдейі.

2-бала: Құрт пен майын жинаған

Балаларға сыйлаған

Бұл әжемнің өмірі

Таусылмайтын жыр маған.

Жүргізуші: Әжелер туралы эн айтайық.

Ән «Ақ әжем»

Катя: Мен көңілді қуыршақпын

Менің есімім Катя,

Мен сендермен билеп,

Ойнап кқңіл көтергім келеді.

Матрешкалар шығыңдар

Көңілді би билеңдер.

Ән-би «Веселые матрешки»

Катя: Жарайсыңдар, балалар, жақсы билейсіңдер екен, бірақ менің аяғым шаршады, азғана тынығым алсам деймін.

Жүрг: Отыр Катя қуыршақ ,тынығып ал, ал біз саған балалармен ән айтып береміз,

Ән «Әлди-әлди ақ бөпем»

Жүрг: Міне Катюшамызда ұйықтады, кішкене тынығып алсын.

Ой, бір жерден әннің даусы естіледі. Біреу асығып келе жатқан секілді.

Әуенмен залға мысық кіреді

Мысық: Мен мсықпын? Мяу, мяу!

Шатырдың үстімен жүгіремін, мяу, мяу!

Шатырдың үстінде ұйықтаймын, мяу, мяу!

Меннен тышқандар қорқады, мяу, мяу!

Салеметсізбе, балалар!

Жүрг: Мысық, сен неге көңілсізсің? Бүгін мереке ғой!

Мысық: Иә, көңілсізбін, неге десең қар жауды есік алдына,

мен сол қардан өзіме бәліш пісірдім, бірақ ол бәліш пісіріп жатқанда

пештің ішінде су болып ағып кетті. Нестеймін енд? Ой – ой – ой –ой!

Жүрг: Балалар, бұл мысыққа біз көмектесуіміз керек, распа? Бірақ қалай?

Онда Катюшаны оятайық, мүмкін сол бізге көмектесер.

 

Балалар қол соғады, Катюша оянады

 

Катя: Ах, тәтті ұйқымен ұйықтап қалыппын, тынығып та алдым (мысықты көреді).

Салем Мысық! Не болды саған? Неге көңіл күйің жоқ?

Мысық: Катя көмектесші маған. Бәліш пісіруді үйретші маған.

Катя: Жарайды, Мысық, дегенің болсын. Біз балалармен саған көмектесеміз.

Саған ән айтып береміз, сен бізді тыңда!

Бала: Бәліш, бәлішті пісірдік өзіміз

Бәліш, бәліш анамызға сыйлаймыз.

 

Ән «Бәліш»

 

Жүрг: Жарайсыңдар, балалар! Өте керемет ән айттыңдар. Ал сен мысық келесіде

бәлішті қардан емес, ұннан пісір!

Мысық: Рахмет сендерге, балалар! Енді мен бәліштерді осылай пісіремін (көрсетеді),

сендердің өлеңдеріңді айтып. Ал қазір, сендерді ойынға шақырамын,

мен мысық болып сендерді қуамын, ал сендер тышқан болып қашасыңдар.

«Мысық – тышқан» ойыны

Мысық: Өте тамаша ойын болды, өздерің епті екендеріңді көрсеттңдер! Ал енді бізге менің сіңілім Түлкі келді.

Әуенмен залға кіреді

Түлкі: Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сұлу түлкімін. Ән мен биді ұнатамын.

Сендердің  сыңғырлаған күлкілеріңді естіп мерекелеріңізге келдім!сендер өлең айтып, ойын ойынап жатсыңдер,

бірақ билеген жоқсыңдар. Сондықтан, келіңдер балалар, би билейік!

Ән «Подружись – поклонись»

Түлкі: Балалар, ал мен кәмпиттердің қай жерде тығылғанын білемін.біз тезірек, өте тәтті кәмпиттерді

тауып алуымыз керек.

Көктем: Оларды іздемей-ақ қойығыздар! Мен сендерге тәттілерді өзім алып келдім!

Аналарыңды ренжітпеңдер, ақылды болыңдар. Аналарымыз сендердің өнерлеріңді

көріп, бір қуанып қалды. Ал енді қоштасатын кез келді. Сендерді аліде көп мерекеде

күтеміз! Келесі кездескенше, сау болыңдар!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңғы өзгертулер 17.03.17 09:38
 
Балалар әуенмен залға кіреді.
Қосқан Автор   
06.02.17 13:02

Балалар әуенмен залға кіреді.

Жүр: Құрметті ата-аналар, қонақтар, бүгінгі Жаңа жыл мерекесі

құтты болсын. Жаңа жыл сіздерге бақыт, қуаныш әкелсін.

Бүгінгі №5 топ балаларының мерекелік кешіне қош келдіңіздер.

 

1 бала: Оралды өлкеме,

Жаңа жыл армысың

Оранды ақ көрпе

Аскар тау, қарлы шың.

2 бала: Тоғай да, баулар да

Ақ күміс жамылды

Дала да, таулар да

Өзіңді сағынды.

 

 

3 бала: Аспан жерге төгеді

Ақ күмісін уыстап,

Жаңа жылда келеді,

Шырша айналып ән салып.

4 бала: Ақ қырауға малынған,

Сақалы да, мұрты да,

Аяз ата сағынған.

Сәлем берді жұртына.

5 бала: Қанша заман өткенімен

Ескірмейтін асыл шырша,

Алатаудың көктемімен.

Доссың ғой сен, жасыл шырша.

6 бала: Тілеймін мен бар әлемге

Дос көп болсын жанашыр

Ата-әже, әке-шеше

Құтты болсын Жаңа жыл.

 

 

 

Соңғы өзгертулер 06.02.17 13:06
 
ҮШ ТІЛДІ БІЛУ – ЖАҺАНДЫҚ ӨМІРГЕ ЖОЛДАМА АЛУ
Қосқан Автор   
21.11.16 12:39

*Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің 2015 жылғы
«Мәңгілік Ел: бір ел – бір тағдыр» атты халыққа Жолдауында                                                                                                                                                                                  «Мемлекет қазақстандықтардың барлық этностық топтарының тілдерін дамытуға қамқорлық көрсетіп келеді. Біз үштұғырлы тіл енгізу                                                                                                                                                           қарқынын өрістетудеміз.

Қазақстандықтардың 20 пайызы қазірдің өзінде ағылшын тілін меңгерген. Яғни, үш тілді білу – жаһандық өмірге жолдама алу деген сөз. Бұл – адамның                                                                                                                                                               өмірдегі табыстылығының қағидаты» деген еді.

*Жаһандану үдерістері қалай болғанда да шет тілін білуді мәжүбүрлейді. Шет тілін білуге де қажеттілік енді күн сайын арта түсетін болады. Оны қажет етіп отырған – қоғамдық дамудың талаптары. Ендігі тіл үйренем                                                                                                                                                               дейтін жастарға осы мәселе ең басты мотивация болуы керек.

*Осы орайда тек шет тілін үйренуге ғана емес, ана тілін терең білуге де мотивация                                                                                                                                                         сай білу маңызды. *Өйткені ана тілін білмей тұрып, шет тілін ғана білу – баланың өз отаны мен ұлтына деген салқын көзқарасын тудыруы да ғажап емес.

*Ана тілін терең білгізу мәселесі шет тілін білгізудің артында қалып қоймауы керек.
*Бұл орайда балаға ана тілінің тек тілдік тұрғыдан емес, ұлттық мүдде                                                                                                                                                                         тұрғысынан қасиетті іс екендігін түсіндіру керек.
*Ана тілі үшін күллі қазақтың алдында жауапкершілігі бар екендігін ұғындыру                                                                                                                                                    маңызды.

*Ана тілімен қоса орыс және ағылшын тілін меңгертудің тағы бір сыры мынада: қай кезеңдерде                                                                                                                                 де бір ғана тілмен терең білім алу мүмкін болмаған. Тарихқа көз жіберсек, небір ұлылардың барлығы да бірнеше тіл білген екен. Көне дәуірдегі әл-Фараби 70 тіл біліпті деген аңыз бар. әл-Фарабидің бірнеше тіл                                                                                                                                                  білгендігін оның шығармаларын оқығанда-ақ біліп отырасыз.

*Ол өз ана тілімен қоса, араб, парсы, көне грек, көне хиндитілдерін еркін меңгерген.

*Л.Толстой 15 тіл білген, Абай Құнанбайұлы орыс, араб, парсы, шағатай тілдерін,                                                                                                                                                         Шоқан Уәлиханов орыс тілімен қоса, араб, парсы, бірнеше түркі халықтарының                                                                                                                                                 тілінде еркін сөйлеген.
Олар ғаламдық білім алу үшін бірнеше тіл білу керектігін түсінгендіктен бұл тілдерді                                                                                                                                           өз беттерімен оқып үйренген.

*Осы мысалдардан-ақ біздің бүгінгі жастарымыздың бірнеше тіл білу арқылы ғана шын                                                                                                                              мәнісіндегі білімділер қатарына қосыла алатындығына көз жеткізуге болады. Сондықтан да бүгінгі тілді меңгерту бағытында жасалып жатқан мүмкіндіктерді толықтай пайдалануымыз қажет.

 

 

 

 
Тақырыбы: «Всезнайка»
Қосқан Автор   
10.09.16 13:43
Тақырыбы: «Всезнайка»

Мақсаты: Балалардың үш тілден алған білімдерін көрсету,тілдерді меңгеруге деген қызығушылықтарын тудыру.                                                                                                                             Ойын арқылы балалардың көңілін көтеріп,қызықтыра отырып қазақ,ағылшын,орыс тілдеріне деген сүйіспеншіліктерін                                                                                                             арттыру.Мұғалім: Сәлеметсіздер ме,балалар! Hello,children! Здравствуйте,дети! Елбасымыздың жолдауында берілгендей                                                                                                                       біздің балаларымыз үш тілді меңгеруі қажет. Ол біздің болашағымызда көптеген есіктерді аша алады. Қазақстанның

болашағы қазақ тілінде... Қазір біз балаларымыз қазақ тілімен қатар орыс және ағылшын тілін де үйреніп жатырмыз.

Қазіргі заманғы қазақстандықтың үш тілді білуі-жеке басының жетістігі. Бүгін біз,балалар тілдік саяхатымызды бастаймыз.

Осы елдің біз тілін үйреніп жатырмыза,дамушы елдің қатарындағы тәуелсіз ел-ол қалай аталады және астанасы қандай?

 

Балалар: Қазақстан!Астана.Казахстан-Астана.Kazakhstan-Astana!

Мұғалім: Келесі ел қалай аталады?

Балалар: Ресей-Мәскеу!Россия-Москва!Russia-Moscow.

Мұғалім: Балалар,біз осы үш елдің қандай алып жазушыларын білеміз?

Балалар: Ресейден-Пушкин, Ағылшын елінен-Шекспир, Қазақстан-Абай Құнанбаев!

Мұғалім: Дұрыс айтасыңдар.балалар,осы тұлғалар  өз ұрпақтарының білімді болып өсуін қалады. Сонау тарихтан белгілі

болғандай, Абай атамыз балаларды оқу білімге шақырған. Егер ол қазіргі заманымызда өмір сүргенде ағылшын тілін үйреніп

жатқанымызға қуанар еді. Абай атамыз үштұғырлы оқытудың тағы бір алып тілі орыс тілін үйренуге шақырған.

 

Қазір бізге Малика сол туралы тақпақ айтып береді.Интернатта оқып жүр
Талай қазақ баласы
Бейне қолдың саласы
Балам закон білді деп
Қунар ата-анасы
Орыс тілі,жазуы-
Білсем деген таласы.
Мұғалім: Ал, енді балалар,өз білімдерімізді көрсету мақсатында қызықты тапсырмаларды орындауға қалай                                                                                                           қарайсыңдар? Ал, тапсырмаларды біз қызықты қорапшадан алып отырамын.
Балалар: Алақай! Yes! Ура!(жалаушаларын көтереді)
Мұғалім: Балалар, алғашқы тапсырмамызды қораптан алып қарайын. Қорапта кроссворд бар екен. Бұл                                                                                                 кроссвордты шешсек балалар, біз Англия астанасының атын табамыз.

1       2    3      4           5      6

 

L

O

N

D

O

N

 

 

i

n

o

o

r

i

 

 

o

i

s

g

a

n

 

 

n

o

e

n

e

 

 

n

g

 


1. Лев
2. Лук
3. Нос
4. Собака
5. Апельсин
6. Девять
Мұғалім: Балалар келесі тапсырмаға көшейік. Қораптан I can say…. сөзі жазылған конвертті шығарамын                                                                                                        (тақтада жазу көрсетіледі)
Мұғалім: Балалар, бұл тапсырманы орындау үшін біз өткен жаңа сөздерімізді белгілі бір тақырыпқа                                                                                                               байланыстырып үш тілде  айтамыз.
We can say the numbers 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Біз  санай білеміз       1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Тақтадан суреттер арқылы зат есімді сан есіммен байланыстырып айтады.
(Мысалы, 6 доп, 5 балмұздақ, 2 аю, торттар  т.б)
We can say the week days Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Біз апта атауларын   білеміз Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі, Бейсенбі, Жұма, Сенбі, Жексенбі.
Тақтадан балалар 7 көпірден өтіп апта атауларын атайды.
Мұғалім: Қорапта тағы не бар екенін қарайын, солай ма, балалар?
Балалар: Алақай! Yes! Ура! (жалаушаларын көтереді)
Қораптан фигураларды алып үш тілде атайды. Фигуралардан ескерткіш құрайды. Ақтау қаласындаға                                                                                                                           белгілі ескерткіш. Ескерткішті үш тілде атайды. (Тақтада суреті көрсетіледі)
Мұғалім: Жарайсыңдар, балалар! Қорапшаны тағы ақтарайын не бар екен. Түрлі түсті Сендер пішіндерді                                                                                                                   білесіңдер, енді түстер туралы айтайық.
Тақтада әртүрлі түстер көрсетіледі, балалар үш тілде атайды. Пішін мен түстерді байланыстыра айтады.
Red-қызыл-красный
Yellow-сары-желтый
Blue-көк-голубой
Green-жасыл-зеленый
White-ақ-белый
Black-черный-қара.
Мұғалім: Біз енді балалар не істей алатынымызды қонақтарға айтайық.
I can see-Мен көре аламын-Я могу видеть
I can jump-Мен секіре аламын-Я могу прыгать
I can run-Мен жүгіре аламын-Я могу бегать
I can write-Мен жаза аламын-Я могу писать
I can read-Мен оқи аламын-Я могу читать
I can sing-Мен өлең айта аламын-Я могу петь
«Әрқашан күн сөнбесін»өлеңін үш тілде айтады.
Сергіту сәті. Тақтадағы қимылдарды жасайды.
Мұғалім: Балалар, қорап ішінде ойындар бар екен. Қанеки,ойнайық.
Д\О: «Қай елге саяхат жасайсың?»
Балалар өзі туралы айтады. Ағылшын тілінде сөйлеген балаға Англияға, қазақ тілінде айтқан балаға Қазақстанға, орыс тілінде айтқан балаға Ресейге саяхатқа билет береді.Д\о: «Переводчики»                                                                                                                                         ойыны-балалар бір-біріне қазақ тілінде, ағылшын тілінде жыл мезгілдерін,мақалдарды, сөздерді                                                                                                                   аударма түрінде айтады.

Бірінші топ

Екінші топ

One man, no man

утро

Time is money

Лошадь

evening

мысық

Сиыр

Camel

Autumn, осень

Один в поле не воин. Жаяудың шаңы шықпас

Morning,таңертең

Уақыт-ақша.

Ат,horse

Кешке

Cat,Кот

Cow,корова

Түйе,верблюд


Мұғалім: Жарайсыңдар, балалар! Сендер сияқты дарынды балаларға бұл қызықты қорапша ішінде сыйлықтар бар. Қонақтармен қоштасайық. Goodbye! Сау болыңыз! До свидание!
қызықты қорапша ішінде сыйлықтар бар. Қонақтармен қоштасайық. Goodbye! Сау
болыңыз! До свидание!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Хабарландыру
Қосқан Автор   
30.06.16 07:40

№29 Балабақша бойынша 2016жылға ыдыс-аяқ сатып алуға

баға ұсыныстары бойынша жеңімпаз ЖК "Шохарбаева А.Ж" мен

678906 теңгеге келісім шарт жасасты.

Соңғы өзгертулер 30.06.16 07:42
 
<< Басы < Өткен 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 келесі > Соңғы >>

Бет 5 из 18