№29 мектепке дейінгі гимназия балабақшасы
Біздің балалар мен ата-аналардың тағамдардан жасаған шеберлігі
Қосқан zhubanish   
28.10.15 04:57

Соңғы өзгертулер 28.10.15 05:38
 
Пуст всегда будет хлеб
Қосқан Автор   
16.10.15 04:04

Пуст всегда будет хлеб

Соңғы өзгертулер 16.10.15 04:19
 
Даярлық тобымен қоштасу ертеңгілігі
Қосқан Автор   
28.05.15 05:52

Әуенмен «Школьные годы»  жүргізуші кіреді.

Жүргізуші: Өмірде,  сиқыр болмайды деп айтады....

Сеніңдер, олар болады, тіпті қасымызда жүреді!

Өмірдің ең керемет сыйы – ол біздің балалар.

Олар гүлдер сияқты, өмірімізді гүлдендіреді, жан дүниемізге нәр береді.....

Бүгінгі күн осында жиналған бәріміз үшін ерекше, әрі қуанышты күн.Біздің балабақшадан, білімді педагогтардың қатысуымен, ерекше гүлдер өсті.Олар  5 жыл ішінде сүйіспеншілікпен, жылулықпен өсіп шықты.

Сондай керемет біздің гүлдер, тіпті оларды қоштасуға қимаймыз!

Біздің гүлдер – біздің балалар! Көп сөз айтып қайтеміз! Мерекені ғажап көңіл – күймен тамашалап, балаларыңыздың білімі мен өнеріне тәнті болыңыздар. Олай болса, бүлдіршіндерімізді сахна төріне шақырамыз!

«Ты постой мое детство!»

(әнімен балалар қолдарында шарларымен 5 баладан залға жүгіріп кіріп 3 қатарға тұрып билейді, соңында шарларды жібереді)

Толық оқу
 
Педагогтың кәсіби қарым-қатынас мәдениеті
Қосқан Автор   
13.05.15 06:50

Педагогтың кәсіби қарым-қатынас мәдениеті

Педагогикалық қарым-қатынас- қатынасты ұйымдастыру және дамыту процесі, педагог пен тәрбиеленушінің арасындағы өзара түсінушілік пен өзара іс-әрекет.

Педагогтың сөйлеу мәдениетінің ережелері:

1. Педагог қатты сөйлемеу қажет, бірақ оны бәрі де еститіндей болу керек, тыңдау процесі тәрбиеленушілердің күшпен зер салуын тудырмауы тиіс.

2. Педагог анық сөйлеу керек.

3. Педагогтың сөйлеу жылдамдығы минутына 120 сөз.

4. Мәнерлі сөйлеу үшін логикалық және психологиялық паузаларды қолдана білу керек. Логикалық паузасыз сөйлеу тілі-сауатсыз, ал психологиялықсыз түссіз болады.

5. Педагог интонациямен сөйлей білу керек, яғни логикалық екпінді қоя білу керек , айтылғанды жеткізу үшін кейбір сөздерді бөле білген жөн.

6. Әуенділік педагогқа жеке дара түс беріп, баланың эмоционалды жағдайына жақсы әсерін тигізеді: дәрттендiрiп, қызықтырып, тыныштандырады.

Ұстаздың қарым-қатынасының ауызша емес мәдениетi

Ауызша емес қарым-қатынас - бұл бейнелi және қызу мазмұнды білдіретін форма емес, сөзсіз, яғни ымдар, мимика, поза, визуалды қатынас және сипау...

Ауызша емес қарым-қатынас, вербалды қарым-қатынас сияқты маңызды. Зерттеулер көрсеткендей, әңгімелесу барысында ақпараттың 45% сөзбен берілсе,ал 55% - вербальды емес түрінде жеткізіледі екен.

Педагогтың вербальды емес әрекеті оның психикалық жағдайымен байланысты болып , оны көрсету құралы болып табылады. Қарым-қатынастың кейбір вербалды емес түрлерін қарастырып көрейік.

Толық оқу
 
Ата-аналар үшін
Қосқан Автор   
15.04.15 10:23

Сыпайы сөйлей білесіз бе?

Қарым-қатынас жасау әдебі

Сәлемдесу - мәдениеттің алғы шарты.

Сондықтан да, кім-кіммен де сәлеміңіз түзу болсын.

Егер танысқан бойда, танысқан адамыңыздың аты есіңізден сарт етіп шығып кетсе, оған "Атыңызды қайталаңызшы" деп айтпауға тырысыңыз. Немесе көшеден танысыңызды көріп қалып, оның да атын есіңізге түсіре алмасаңыз, "Атыңыз кім еді?" деп сұрау ыңғайсыз. Оның орнына "Сізді көргеніме қуаныштымын" деу әлдеқайда жағымды әсер қалдыратыны сөзсіз.

Қарым-қатынас кезінде адамнан ақша төңірегіне тірелетін мәселелерді себепсізден-себепсіз сұрамауға тырысыңыз. Мысалы: "Жалақыңыз қанша?" немесе "Пәтеріңізге қанша төлейсіз?" деген сұрақтарды өзі айтпайынша сұрамағаныңыз жөн. 

Толық оқу
 
<< Басы < Өткен 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 келесі > Соңғы >>

Бет 9 из 19