№29 мектепке дейінгі гимназия балабақшасы
Даярлық тобымен қоштасу ертеңгілігі
Қосқан Автор   
28.05.15 05:52

Әуенмен «Школьные годы»  жүргізуші кіреді.

Жүргізуші: Өмірде,  сиқыр болмайды деп айтады....

Сеніңдер, олар болады, тіпті қасымызда жүреді!

Өмірдің ең керемет сыйы – ол біздің балалар.

Олар гүлдер сияқты, өмірімізді гүлдендіреді, жан дүниемізге нәр береді.....

Бүгінгі күн осында жиналған бәріміз үшін ерекше, әрі қуанышты күн.Біздің балабақшадан, білімді педагогтардың қатысуымен, ерекше гүлдер өсті.Олар  5 жыл ішінде сүйіспеншілікпен, жылулықпен өсіп шықты.

Сондай керемет біздің гүлдер, тіпті оларды қоштасуға қимаймыз!

Біздің гүлдер – біздің балалар! Көп сөз айтып қайтеміз! Мерекені ғажап көңіл – күймен тамашалап, балаларыңыздың білімі мен өнеріне тәнті болыңыздар. Олай болса, бүлдіршіндерімізді сахна төріне шақырамыз!

«Ты постой мое детство!»

(әнімен балалар қолдарында шарларымен 5 баладан залға жүгіріп кіріп 3 қатарға тұрып билейді, соңында шарларды жібереді)

Толық оқу
 
Педагогтың кәсіби қарым-қатынас мәдениеті
Қосқан Автор   
13.05.15 06:50

Педагогтың кәсіби қарым-қатынас мәдениеті

Педагогикалық қарым-қатынас- қатынасты ұйымдастыру және дамыту процесі, педагог пен тәрбиеленушінің арасындағы өзара түсінушілік пен өзара іс-әрекет.

Педагогтың сөйлеу мәдениетінің ережелері:

1. Педагог қатты сөйлемеу қажет, бірақ оны бәрі де еститіндей болу керек, тыңдау процесі тәрбиеленушілердің күшпен зер салуын тудырмауы тиіс.

2. Педагог анық сөйлеу керек.

3. Педагогтың сөйлеу жылдамдығы минутына 120 сөз.

4. Мәнерлі сөйлеу үшін логикалық және психологиялық паузаларды қолдана білу керек. Логикалық паузасыз сөйлеу тілі-сауатсыз, ал психологиялықсыз түссіз болады.

5. Педагог интонациямен сөйлей білу керек, яғни логикалық екпінді қоя білу керек , айтылғанды жеткізу үшін кейбір сөздерді бөле білген жөн.

6. Әуенділік педагогқа жеке дара түс беріп, баланың эмоционалды жағдайына жақсы әсерін тигізеді: дәрттендiрiп, қызықтырып, тыныштандырады.

Ұстаздың қарым-қатынасының ауызша емес мәдениетi

Ауызша емес қарым-қатынас - бұл бейнелi және қызу мазмұнды білдіретін форма емес, сөзсіз, яғни ымдар, мимика, поза, визуалды қатынас және сипау...

Ауызша емес қарым-қатынас, вербалды қарым-қатынас сияқты маңызды. Зерттеулер көрсеткендей, әңгімелесу барысында ақпараттың 45% сөзбен берілсе,ал 55% - вербальды емес түрінде жеткізіледі екен.

Педагогтың вербальды емес әрекеті оның психикалық жағдайымен байланысты болып , оны көрсету құралы болып табылады. Қарым-қатынастың кейбір вербалды емес түрлерін қарастырып көрейік.

Толық оқу
 
Ата-аналар үшін
Қосқан Автор   
15.04.15 10:23

Сыпайы сөйлей білесіз бе?

Қарым-қатынас жасау әдебі

Сәлемдесу - мәдениеттің алғы шарты.

Сондықтан да, кім-кіммен де сәлеміңіз түзу болсын.

Егер танысқан бойда, танысқан адамыңыздың аты есіңізден сарт етіп шығып кетсе, оған "Атыңызды қайталаңызшы" деп айтпауға тырысыңыз. Немесе көшеден танысыңызды көріп қалып, оның да атын есіңізге түсіре алмасаңыз, "Атыңыз кім еді?" деп сұрау ыңғайсыз. Оның орнына "Сізді көргеніме қуаныштымын" деу әлдеқайда жағымды әсер қалдыратыны сөзсіз.

Қарым-қатынас кезінде адамнан ақша төңірегіне тірелетін мәселелерді себепсізден-себепсіз сұрамауға тырысыңыз. Мысалы: "Жалақыңыз қанша?" немесе "Пәтеріңізге қанша төлейсіз?" деген сұрақтарды өзі айтпайынша сұрамағаныңыз жөн. 

Толық оқу
 
Біздің балабақшада Наурыз мерекесі тойланып өтті!!!
Қосқан Автор   
27.03.15 08:32

Зал мерекеге арнап безендірілген.  С. Тұрсынбековтың «Көңіл толқыны» күйі баяу ойнап тұрады.

Балалар залга келіп тұрады. Фанфор үнімен екі жүргізуші ортаға шығады.

1 жүргізуші: Тыңдаңыздар! Тыңдаңыздар!

Босқа қарап тұрмаңдар.

Науырыз тойы басталды,

Көргендер де арманда,

Көрмегендер де арманда,

Қызықтан құр қалмаңыздар.

2 жүргізуші: Күн мен түн теңескен,

Ай мен күн теңескен

Бақытты күн бұл наурыз

Ренішті қойыңдар,

Тату – тәтті болыңдар,

Құтты болсын бұл наурыз.

1 жүргізуші:

Армысыздар аңсаған дана халқым.

Сәлем беру ежелгі ата салтымыз.

Екеуі: Ұлыстың Ұлы Күні Наурызбен,

Шын жүректен  құттықтаймыз.

Ән: «НАУРЫЗ »

Толық оқу
 
Ата-аналар үшін
Қосқан Автор   
26.02.15 08:28

Cіздің балаңызда темпераменттің қай типі басым?

Ата - аналарға тест

Сіздің балаңызға көбірек келетін жауапты тандаңыз. Қорытынды аса анықтау болады, егер сұрақтарға тек анасы ғана емес, әкесі, атасы, әжесі де жауап берсе; кейін барлық жауаптарды салыстырыңыз сосын тиісті тұжырым шығарыңыз.

1. Балада мінез-құлықтың қандай сипаты басым?
а) Өмірсүйгіштік, оптимизм, келісімдік, жанасымдық, тәуекелділік.
б) Сабырлық, ақырындық, баяндылық, шыдамдылық, бейбітшілдік.
в) Болымсыздық, тынымсыздық, тентектік, қызбалық, жанжалқойлық.
г) Ұялшақтық, ұяндық, өкпелегіштік, әсерленгіштік, жасқаншақтық.

2. Қандай эмоциялар аса жиі, қатты?
а) Оңды эмоциялар.
б) Қарқынды реакциялар жоқ, оңдық эмоцияларға жақындау.
в) Қарқынды эмоциялар, ашу.
г) Қорқыныш.

3. Жазалауға білдіретін реакциялар:
а) баяу;
б) эмоциясыз;
в) сөздерге - баяу, қалғандарға – қарқынды наразылық реакция;
г) өкпе, келеңсіз эмоциялар.

4. Бала ойда болмаған ситуацияларда өзін қалай ұстайды?
а) Қызық құмар (ұнамды қатынас басым).
б) Азэмоционалды.
в) Қарсылық білдіргісі келеді (жеңуге мұқтаждық).
г) Бұл оқиғадан құтылуға тырысады (өз-өзін сақтауға мұқтаждық).

Толық оқу
 
<< Басы < Өткен 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 келесі > Соңғы >>

Бет 9 из 18