№29 мектепке дейінгі гимназия балабақшасы
Педагогтың кәсіби қарым-қатынас мәдениеті
Қосқан Автор   
13.05.15 06:50

Педагогтың кәсіби қарым-қатынас мәдениеті

Педагогикалық қарым-қатынас- қатынасты ұйымдастыру және дамыту процесі, педагог пен тәрбиеленушінің арасындағы өзара түсінушілік пен өзара іс-әрекет.

Педагогтың сөйлеу мәдениетінің ережелері:

1. Педагог қатты сөйлемеу қажет, бірақ оны бәрі де еститіндей болу керек, тыңдау процесі тәрбиеленушілердің күшпен зер салуын тудырмауы тиіс.

2. Педагог анық сөйлеу керек.

3. Педагогтың сөйлеу жылдамдығы минутына 120 сөз.

4. Мәнерлі сөйлеу үшін логикалық және психологиялық паузаларды қолдана білу керек. Логикалық паузасыз сөйлеу тілі-сауатсыз, ал психологиялықсыз түссіз болады.

5. Педагог интонациямен сөйлей білу керек, яғни логикалық екпінді қоя білу керек , айтылғанды жеткізу үшін кейбір сөздерді бөле білген жөн.

6. Әуенділік педагогқа жеке дара түс беріп, баланың эмоционалды жағдайына жақсы әсерін тигізеді: дәрттендiрiп, қызықтырып, тыныштандырады.

Ұстаздың қарым-қатынасының ауызша емес мәдениетi

Ауызша емес қарым-қатынас - бұл бейнелi және қызу мазмұнды білдіретін форма емес, сөзсіз, яғни ымдар, мимика, поза, визуалды қатынас және сипау...

Ауызша емес қарым-қатынас, вербалды қарым-қатынас сияқты маңызды. Зерттеулер көрсеткендей, әңгімелесу барысында ақпараттың 45% сөзбен берілсе,ал 55% - вербальды емес түрінде жеткізіледі екен.

Педагогтың вербальды емес әрекеті оның психикалық жағдайымен байланысты болып , оны көрсету құралы болып табылады. Қарым-қатынастың кейбір вербалды емес түрлерін қарастырып көрейік.

Толық оқу
 
Ата-аналар үшін
Қосқан Автор   
15.04.15 10:23

Сыпайы сөйлей білесіз бе?

Қарым-қатынас жасау әдебі

Сәлемдесу - мәдениеттің алғы шарты.

Сондықтан да, кім-кіммен де сәлеміңіз түзу болсын.

Егер танысқан бойда, танысқан адамыңыздың аты есіңізден сарт етіп шығып кетсе, оған "Атыңызды қайталаңызшы" деп айтпауға тырысыңыз. Немесе көшеден танысыңызды көріп қалып, оның да атын есіңізге түсіре алмасаңыз, "Атыңыз кім еді?" деп сұрау ыңғайсыз. Оның орнына "Сізді көргеніме қуаныштымын" деу әлдеқайда жағымды әсер қалдыратыны сөзсіз.

Қарым-қатынас кезінде адамнан ақша төңірегіне тірелетін мәселелерді себепсізден-себепсіз сұрамауға тырысыңыз. Мысалы: "Жалақыңыз қанша?" немесе "Пәтеріңізге қанша төлейсіз?" деген сұрақтарды өзі айтпайынша сұрамағаныңыз жөн. 

Толық оқу
 
Біздің балабақшада Наурыз мерекесі тойланып өтті!!!
Қосқан Автор   
27.03.15 08:32

Зал мерекеге арнап безендірілген.  С. Тұрсынбековтың «Көңіл толқыны» күйі баяу ойнап тұрады.

Балалар залга келіп тұрады. Фанфор үнімен екі жүргізуші ортаға шығады.

1 жүргізуші: Тыңдаңыздар! Тыңдаңыздар!

Босқа қарап тұрмаңдар.

Науырыз тойы басталды,

Көргендер де арманда,

Көрмегендер де арманда,

Қызықтан құр қалмаңыздар.

2 жүргізуші: Күн мен түн теңескен,

Ай мен күн теңескен

Бақытты күн бұл наурыз

Ренішті қойыңдар,

Тату – тәтті болыңдар,

Құтты болсын бұл наурыз.

1 жүргізуші:

Армысыздар аңсаған дана халқым.

Сәлем беру ежелгі ата салтымыз.

Екеуі: Ұлыстың Ұлы Күні Наурызбен,

Шын жүректен  құттықтаймыз.

Ән: «НАУРЫЗ »

Толық оқу
 
Ата-аналар үшін
Қосқан Автор   
26.02.15 08:28

Cіздің балаңызда темпераменттің қай типі басым?

Ата - аналарға тест

Сіздің балаңызға көбірек келетін жауапты тандаңыз. Қорытынды аса анықтау болады, егер сұрақтарға тек анасы ғана емес, әкесі, атасы, әжесі де жауап берсе; кейін барлық жауаптарды салыстырыңыз сосын тиісті тұжырым шығарыңыз.

1. Балада мінез-құлықтың қандай сипаты басым?
а) Өмірсүйгіштік, оптимизм, келісімдік, жанасымдық, тәуекелділік.
б) Сабырлық, ақырындық, баяндылық, шыдамдылық, бейбітшілдік.
в) Болымсыздық, тынымсыздық, тентектік, қызбалық, жанжалқойлық.
г) Ұялшақтық, ұяндық, өкпелегіштік, әсерленгіштік, жасқаншақтық.

2. Қандай эмоциялар аса жиі, қатты?
а) Оңды эмоциялар.
б) Қарқынды реакциялар жоқ, оңдық эмоцияларға жақындау.
в) Қарқынды эмоциялар, ашу.
г) Қорқыныш.

3. Жазалауға білдіретін реакциялар:
а) баяу;
б) эмоциясыз;
в) сөздерге - баяу, қалғандарға – қарқынды наразылық реакция;
г) өкпе, келеңсіз эмоциялар.

4. Бала ойда болмаған ситуацияларда өзін қалай ұстайды?
а) Қызық құмар (ұнамды қатынас басым).
б) Азэмоционалды.
в) Қарсылық білдіргісі келеді (жеңуге мұқтаждық).
г) Бұл оқиғадан құтылуға тырысады (өз-өзін сақтауға мұқтаждық).

Толық оқу
 
Бізде жетістіктер аптасы өтті!!!
Қосқан Автор   
05.02.15 11:09

«Қыс көрінісі»

Граттаж – техникасымен сурет салу.

Мақсаты: Балаларға дәстүрлі емес сурет- граттаж туралы түсінік беру. Қолдың ұсақ моторикасын, шығармашылық қабілеттерін, қиялын дамыту. Балаларды өнер әлеміне баулу, эстетикалық талғамын, шығармашылық құзіреттілігі мен қиялдау қабілетін дамыту, сезімі мен ойын көркем түрде жеткізе білу талпынысын жетілдіру. Бейнеленетін бейнелерді түсіну қабілетін тәрбиелеу мен эстетикалық сезімдерін қалыптастыру.

Керекті құралдар: слайд-шоу, ерте заман суреттері, жол белгілері және жарнамалық суреттер, алдын ала дайындалған картон қағаздар, таяқшалар, салфеткалар.

Алдын ала жұмыс: бейнекөрініс қарау, дәстүрлі емес сурет техникасымен танысу, сурет салуға картон қағаз-рең дайындау.

Сөздік жұмыс: Граттаж, бояу бетін қырып ойып сурет салу.

Сабақ барысы: Ұйымдастыру. Балалар шеңбер жасап тұрады.

Тәрбиеші: Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Қайырлы таң балалар!

Қайырлы таң қонақтар!

Балалар бүгінгі сабағымыз ерекше өтеді. Себебі бізге қонаққа көптеген қонақтар келіпті. Олай болса қонақтармен амандасайық.

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылсын.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті.

Амандасу үлкенге

Тәрбиенің басы ғой

Ал, канеки бәріміз

Салем дейік үлкенге

Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар!

Толық оқу
 
<< Басы < Өткен 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 келесі > Соңғы >>

Бет 9 из 18